tiistai 29. tammikuuta 2013

Water Decalsit

On taas aika vierähtänyt tosi nopeasti. En ole vaan yksinkertaisesti jaksanut alkaa postailemaan. Kynnetkin olen ehtinyt tehdä vaan kerran viikossa. Mutta nyt olis taas kynnet esiteltävinä. Halusin käyttää pitkään aikaan water decalseja. Aluksi lakkasin kynteni OPIn Alpine Snowlla. Ongelmana tässä on se, että AS on aika lopussa, ja koostumus oli aivan hirveä. Laitoin kaksi kerrosta, jonka jälkeen kynnet olivat aivan epätasaiset. Tunnin päästä en enään jaksanut odottaa, kun lakka ei vaan yksinkertaisesti kuivunut. Revin lakat pois ja päätin laittaa valkoisen lakan sijalle valkoista akryylimaalia. Muuten idea oli hyvä, mutta lakat alkoivat kulua pois jo samana päivänä. Kuvat on otettu taas jäljessä, joten korjailin lakkauksia Alpine Snowlla, ja se näkyy ;) olen tullut kyllä siihen tulokseen että hankin nyt uuden valkoisen lakan!! Olen miettinyt Essien Blanc lakkaa, koska olen kuullut siitä paljon hyvää!

Ai niin, valkoisen akryylimaalin päälle laitoin vielä kerroksen OPIn Happy Aniversarya. Water decaclasit ovat Mimaxilta!Mielestäni nämä water decalsit livat ihan hyvän laatuisia! Minun on vaan huono sanoa kun en ole kokeillut koskaan mitään muita.

^Nyt pitää kyllä myöntää että blogger pilasi kuvan täysin! :(  ^
Mainitsin viime postauksessa että yritin kukkia. Tässä olisi nyt sitten kuvat niistä... Kynnen pinta on ihanan epätasainen... ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!