maanantai 18. helmikuuta 2013

Liisa Ihmemaassa


Moi taas :) Olen katellut muissa blogeissa kuvioleikkurilla tehtyjä koristeita, ja olen itsekkin halunnut sitä koittaa. Kävin sitten muutama päivä sitten tiimarissa. Olin päättänyyt ostaa kuvioleikkurin ja samettijauhetta. Noh, kun saavuin tiimariin, kuvioleikkureita oli vain liian isoja, mutta samettijauhe löytyi. Katselin vähän aikaa sitten youtubesta CotePolishin videoita, ja ihastuin täysin Näihin kynsiin (linkki videoon)  Päätin sitten tehdä niistä uusinnan omille kynsilleni. Ei näistä ihan alkuperäisten tasosia tullut mutta olen kuitenkin tyytyväinen. Tällä kertaa vasen käsi onnistui yhtä hyvin kuin oikea ja olen siihen todella tyytyväinen :D Nimettömään tein Liisa Ihmemaassa olevan kissan naaman, ja muihin kynsiin tein samettijauheella raitoja. Vaaleanpunainen lakka jota käytin on Color Clubin Blushing Rose.




2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi!